دسته بندی ها

در تماس باشید
مازندران، ساری، کمربندی غربی، روبروی مسکن جوانان sales@katilux.com
  • 0

نرده راه پله

انواع نرده پله| نرده پله دوبلکس |نرده خاص + قیمت نرده پله: انواع نرده راه پله. نرده خاص. نرده مدرن پله. قیمت نرده پله. طراحی، ساخت و اجرا نرده پله مدرن و خاص. بهترین قیمت انواع نرده.
نرده راه پله

نمونه کار نرده پله

 

 

 

بدون شک تا کنون بارها انواع مختلف نرده فلزی راه پله را در مکان های مختلف مشاهده کرده اید. اما شاید تا به حال به این موضوع دقت نکرده باشید که نرده راه پله چه مزایایی دارد؟ در واقع اجرای نرده راه پله امری ضروری و مهم است که می تواند قابلیت های فوق العاده ای برای شما به ارمغان بیاورد. مجموعه صنعتی کاتی لوکس، با بهره مندی از متخصصین حرفه ای و باتجربه و استفاده از به روز ترین ماشین آلات روز دنیا، تاکنون توانسته پروژه های متعدد طراحی و اجرای نرده فلزی را با رضایت کامل کارفرمایان محترم خود، به پایان برساند. جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش طراحی و ساخت انواع نرده فلزی میتوانید از طریق شماره های 3-09115007002 با کارشناسان حرفه ای مجموعه کاتی لوکس تماس حاصل فرمایید.

 


در این بخش از محتوا به بررسی چرایی استفاده از این نرده ها و کاربرد آن ها در محیط های کاری و محل زندگی می پردازیم.

  • ایجاد امنیت جانی برای افراد: یکی از مهم ترین دلایل اجرای نرده فلزی راه پله، ایجاد امنیت جانی برای افراد است. همانطور که می دانید بسیاری از افراد ممکن است حین بالا و پایین رفتن از پله دچار حادثه شوند. پرت شدن از پله می تواند آسیب هایی جدی به سلامت فرد وارد کند. در این موارد نرده فلزی راه پله به عنوان یک محافظ عالی عمل کرده و امنیت جانی فرد را تا حد زیادی تضمین خواهد کرد.
  • کمک به کاهش فشار برای کودکان و افراد سالخورده: معمولا افراد در بازه سنی 12 تا 50 سال در استفاده از پله با فشار خاصی مواجه نمی شوند؛ اما این فشار برای کودکان و افراد مسن بیشتر است. در واقع آن ها به تکیه گاه هایی نیاز دارند که هنگام بالا یا پایین رفتن از پله، جهت کاهش فشار به آن ها کمک کنند. نرده فلزی راه پله به عنوان یک تکیه گاه خوب عمل کرده و به این افراد کمک می کند تا حین بالا و پایین رفتن از پله، فشار کمتری متوجه شان شود.
  • ایجاد امنیت برای اسباب و وسایل: معمولا هنگام اسباب کشی، بسیاری از افراد ترس سقوط وسایلشان حین عبور از پله را دارند. در این موارد نیز ساخت نرده راه پله بسیار کاربردی و موثر است. در واقع این نرده فلزی راه پله به عنوان یک حایل و مانع جهت سقوط اشیا عمل می کند و شما می توانید با خیال راحتی عملیات اسباب کشی را انجام دهید.

مزیت های نرده فلزی راه پله

نرده راه پله در انواع مختلف چوبی و فلزی ساخته می شود. این روزها بیشتر افراد برای ساخت حفاظ راه پله، از نرده فلزی راه پله استفاده می کنند. دلیل این امر، مزیت های بیشتر نرده های فلزی نسبت به نرده های چوبی است. برای مثال معمولا قیمت فلز از قیمت چوب مناسب تر است و از تنوع بیشتری برخوردار است؛ بنابراین نرده فلزی راه پله هزینه ای به صرفه تر خواهد داشت و از لحاظ مالی مشکل خاصی برای شما ایجاد نخواهد کرد.
دومین مزیت استفاده از نرده فلزی راه پله، ماندگاری و دوام بالای آن است. این روزها برای ساخت نرده فلزی راه پله معمولا از فلزهای ضد زنگ و مقاوم با قیمت مناسب استفاده می کنند. این فلزها در برابر شرایط مختلف اعم از حریق، حرارت، رطوبت، ضربه و... مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و می توانند تا سال ها پس از اجرا، همان زیبایی و دوام اولیه خود را حفظ کنند. در مقابل، چوب ممکن است پس از مدتی دچار پوسیدگی، تغییر رنگ، حمله حشرات و... شود؛ بنابراین تهیه نرده فلزی به جهت داشتن دوام و کیفیت بالاتر، انتخاب مناسب تری به شمار می رود.

 


سومین مزیت نیز زیبایی فوق العاده متریال فلز است. نرده فلزی راه پله می تواند زیبایی ساختمان کاری یا محل زندگی شما را دو چندان کند. تنوع محصولات تولید شده با فلز برای هر سلیقه و فضایی مناسب است و شما با انتخاب نرده مناسب میتوانید زیبایی فضای خود را چند برابر کنید. اگر در انتخاب نوع نرده فلزی راه پله دچار تردید هستید میتوانید، از طریق شماره های 3-09115007002 با مشاورین مجموعه کاتی لوکس تماس حاصل نموده و ضمن بیان توضیحات درباره فضای مورد نظرتان، از مشاوره رایگان جهت انتخاب مناسب ترین نوع نرده فلزی راه پله بهره مند شوید.

انواع مدل های نرده فلزی راه پله

حفاظ فلزی راه پله معمولا در مدل های مختلفی قابل اجرا می باشد. مهم ترین انواع این مدل ها از نظر متریال مورد استفاده شامل نرده فلزی راه پله فرفوژه و استیل می باشد. البته دسته بندی مدل از نظر شکل ساخت حفاظ راه پله نیز انجام می شود. مدل های کلاسیک، مدل های لوکس، CNC، مدل های مدرن حالت مارپیچ و حلزونی و... از مهم ترین انواع این مدل ها به شمار می روند.

 


از مهمترین خدمات ساخت نرده فلزی، اجرای برش CNC نرده ها می باشد که در مجموعه کاتی لوکس به صورت تخصصی و با استفاده از به روزترین دستگاه ها انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه برش CNC فلزات مراجعه نموده و یا از طریق شماره های 3-09115007002 با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت نرده فلزی راه پله

باید توجه داشته باشید که قیمت نرده راه پله با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. به عنوان مثال یکی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت، متریال مورد استفاده در طراحی نرده فلزی راه پله به شمار می رود. با توجه به نوع متریال و ویژگی های آن، قیمت طراحی و اجرای نرده فلزی راه پله، تغییر پیدا می کند. برای مثال قیمت متریال فرفوژه بیش از سایر متریال ها می باشد. از طرفی نحوه طراحی و مدل اجرا نیز در تعیین قیمت دخیل است. معمولا از این نظر مدل های لوکس و CNC هزینه بیشتری به خود اختصاص می دهند.

 


البته ملاک های دیگری نیز در تعیین قیمت نرده فلزی راه پله تاثیر گذار هستند. برای مثال متراژ راه پله، محل اجرا، ارتفاع نرده و... از دیگر عوامل دخیل در کاهش یا افزایش هزینه های مربوط به ساخت نرده فلزی راه پله شناخته می شوند.
شما مشتری گرامی در صورت علاقه به کسب اطلاع از لیست قیمت کارهای مختلف در متراژهای معین، می توانید از طریق شماره های 3-09115007002 با کارشناسان مجموعه کاتی لوکس به صورت تلفنی ارتباط برقرار کرده و از قیمت به روز انواع مختلف نرده فلزی راه پله مطلع شوید.

ساخت و اجرای نرده فلزی راه پله در کاتی لوکس

این روزها مجموعه های بسیاری مشغول ساخت و طراحی نرده فلزی راه پله می باشند. اما باید دقت داشته باشید که برای طراحی چنین نرده هایی حتما به مجموعه ای معتبر و قابل اعتماد با رزومه ای درخشان، مراجعه کنید تا خیال شما از بابت کیفیت کار و متریال مورد استفاده راحت شود.

 


مجموعه کاتی لوکس در حال حاضر به عنوان یکی از باتجربه ترین شرکت های طراحی و اجرای نرده فلزی راه پله به شمار می رود. این مجموعه قادر است به روز ترین و شیک ترین مدل های حفاظ پله را در ساختمان های شما پیاده کند. از طرفی این شرکت تمامی کارهای خود را با تضمین بالا به مشتری ارائه می دهد. متریال های مورد استفاده در اجرا و طراحی نرده فلزی راه پله از کیفیت بالایی برخوردار هستند که باعث می شود خروجی نهایی علاوه بر زیبایی، از دوام و استحکام بالایی نیز برخوردار باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش طراحی و ساخت نرده فلزی راه پله در مجموعه کاتی لوکس و آگاهی از قیمت کارها می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره های 3-09115007002 با این مجموعه ارتباط برقرار کنید. انواع نرده قابل سفارش دیگر نیز نرده حفاظ فلزی و نرده بالکن و تراس فلزی می باشند.

سبد خالی است

0 تومان